PADLÝ ANDĚL

27. května 2006 v 10:06 |  ANDĚLÉ
PADLÍ ANDĚL

V křesťanském učení byla pýcha personifikována Satanem, protože právě za tento hřích ho bůh ponížil spolu s dalšími padlími anděli , kteří byli jeho stoupenci.Toto ponaučení se mohlo používat, jak učinil prorok Izajáš, ke kritice nadutosti vládců.
Děkuji Lukovi.u

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 morgause morgause | 24. září 2006 v 18:37 | Reagovat

hezký stránečky, ale měla bych jeden detail...prosím, padlý anděl, padlými anděly... Ale jinak to tu je vážně pěkný.

2 Tribe Tribe | 20. března 2007 v 16:05 | Reagovat

Zkus napsat PADLÝ ANDĚL-bude to vyzerat lépe.)

3 Gamata Gamata | 28. března 2007 v 7:40 | Reagovat

Tak, jako je americké padlí angreštové, prostě houba, napadající angrešt (tento výraz je správný, ač vyzerá-pardon-vypadá podezřele), zkráceně se také mezi zahrádkáři říká--padlí angrešt--(to padlí, jako to stavení), tak může být padlí anděl, lépe-padlí andělské, nebo i jinak, podle kraje a zvyků.

  S padlími anděli jsem se ale taky nevyrovnal, nenašel jsem žádnou slovesnou variantu, ale možná, že nejsem ještě dostatečně vzdělán.Slibuji, že na tom budu pracovat.

  Ovšem, pokud napíšu Satan, měl bych personifikaci Bůh napsat takhle. A takhle vypadá transkripce z aramejštiny(to je Ježíšův jazyk) pro jméno Izaiáš.

4 Blanka Blanka | E-mail | 3. dubna 2007 v 14:03 | Reagovat

Dobrý den, musím vám všem něco důležitého říci: andělé, ke kterým se obracíte NEJSOU andělé, kteří jsou v nebesích!!! Určitě jste už někdy slyšeli o padlých andělech, jedním z nich je i satan. Zní to možná velice neuvěřitelně a zavání to i fanatismem, ale je to tak, satan byl kdysi nejkrásnějším andělem, ale sláva mu stoupla do hlavy a on se vzbouřil proti Bohu a odmítl uznat jeho Syna, Pána Ježíše. Na svou stranu "přetáhl" mnoho dalších andělů. Začala válka v nebi, Bůh se svým Synem vyhráli a Lucifer (tak se satan jmenoval, než byl vyhoštěn z Nebe, znamená to Světlonoš) musel odejít. Až potom si uvědomil, co všechno ztratil a kál se, dokonce požádal Krista o odpuštění, ale i když to bylo Panu Ježíší moc a moc líto, tak už to nešlo vzít zpátky, Boží zákon je neměnný.

To satana rozlítilo a jeho nënávist k Bohu, Panu Ježíši a Božím zákonům vzrostla natolik, že už se neobával o svou existenci. Svým přívržencům řekl, že on bude s Bohem a Ježíšem válčit a zvítězí.

Tak to všechno začalo.

Snažně vás všechny prosím, abyste si uvědomili, že satanovým cílem není, aby z hodných lidí udělal zlé, ale aby je odvrátil od víry v Boha a Pána Ježíše!!!!! A to se mu tady povedlo!!! Prosím vás, uvědomte si to zavčasu, kdy je ještě možnost dát se tou správnou cestou!!!

Mluvím tady z vlastní zkušenosti, i já jsem se dala stáhnout satanem a uvěřila jsem v anděly... Stejně jako vy. A andělská magie opravdu funguje, ale jejím smyslem je, abyste se modlili k andělům a ne k Bohu!!! A to není správné!!! Nakoukněte prosím do knihy, ve které je pravda, totiž do Bible.

Apoštol Pavel ve svých listech píše (Koloským 2, 18; ČEP): <i>"Ať vám neupírá podíl na vykoupení nikdo, kdo si libuje v poníženosti a uctívání andělů..."</i>

<b>Snažně vás všechny prosím, odvraťte se od jisté smrti!!!</b>

Toto nejsou andělé Boží, ale padlí andělé, kteří byli vykázáni z nebe spolu se satanem! Vše je to jenom klam, jak vás odpoutat od Boha a jeho nesmírné lásky k vám. Velmi vás všechny miluje a přeje si, ať se k němu vrátíte. Věřte mi prosím... I já prožívala to, co vy, také jsem se zapletla se satanovými anděly, ale to už je pryč, našla jsem si lepší partu, která mi pomůže k životu a ne ke smrti.

A pokud jsem vás ještě doteď nepřesvědčila, přečtěte si prosím knížku od <b>Rogera J. Morneaua Cesta do nadpřirozeného světa.</b> Poznéte v ní, stejně jako já, jaké satan používá praktiky a že se to do všech detailů shoduje s vaší vírou v anděly. Je to tenounká knížečka formátu A5.

Prosím, zkuste si ji nějde půjčit a jeden večer se s ní posaďte do křesla, přečtěte si ji a zamyslete se.

Přeji vám všem spoutu Božího požehnání a ať vám Pán Ježíš pomůže najít tu správnou cestu. Není dlážděná úspěchem v práci, ani bezstarostným životem ve finančním zajištění, není široká, ale velice úzká. Avšak, když uvěříte v Pána Boha a Pána Ježíše, budou vás celou cestu provázet a pomohou vá překonat všechny satanovy nástrahy a léčky, protože Oni jsou mocnější než on. satan má před Bohem a Ježíšem strach, při vyslovení jeho jména uteče a všichni jeho padlí andělé s ním.

Zamyslete se nad tím, než zase budete prosit o pomoc anděly. Není snad lepší, když máte nějaký problém jít přímo k Nejvyššímu?

5 MASAKER MASAKER | 17. dubna 2007 v 21:59 | Reagovat

konecne normalny clovek!!!! blanka.... vidim ze si krestanka ako ja a chapes otazky viery spravne... len tak dalej a napominaj nevedomych... toto su len deti ktore chcu nieco skusit ...ale to ich moze tak poznacit ze to budu lutovat!

rozmaznane male decka!!! a tento kokotsky blog!!!!

blanka drz sa!!!  

nech BOH ZVITAZI !!!

6 alokin alokin | 1. května 2007 v 19:49 | Reagovat

hehe, padlími:-D aspoň si to oprav, ne, když tě na to někdo upozorní!

7 Nikitka Nikitka | Web | 1. května 2007 v 19:50 | Reagovat

Blanka:hezká pohádka, ale jak jsi došla na to, že existuje bůh?

8 Lina Lina | 6. května 2007 v 12:59 | Reagovat

Samostrejme ze Buh existuje,stejne jako nase Bohyne.Tady je videt jak je krestanstvi diskriminujici ostatni nabozenstvi,a ostatni bohy-nazývá je ďábly a dílem satanovo,narozdil od pohanství. Kdo si precte knihu Mlhy Avalonu,pochopí,a dá se na správnou cestu. Je to můj názor,a moje přesvědčení,proto nechť stojí Paní při vás..

9 Azarel Azarel | E-mail | Web | 16. května 2007 v 7:59 | Reagovat

Budu ti muset odporovat protože Satan nebl sražen. Byl to Lucifer koho srazil Archanděl Michael. A on pak za pomocí Sanat stvořil tzv.  peklo.Můžeš si to přečíst i v Bibli. Kniha Zjevení sv. Jana kapitola Šelmy vládnou světu. Jsou tam popsáni všichni tři. Satan, Lucifer i Antikrist.

10 Blanka Blanka | E-mail | 21. května 2007 v 13:48 | Reagovat

MASAKER: Díky za podporu, ale místo toho, abys psal, že jsou to rozmazlené děcky, neměl bys jim měl spíše ukazovat tu správnou cestu a nelámat nad nimi hned hůl ? :)

Nikitka: Můžu Tě ujistit, že to, co tady píšu, není žádná pohádka. Můžeš si vše ověřit v historii, do jaké míry se proroctví vyplnila. tady je odkaz na stránky, kde si můžeš vše přečíst :) je to psáno přístupnou formou :) http://www.tagnet.org/cyberspace/Lessons/Truth-19/czec1-19.html

je to lekce Danielova socha :) doporučuju Ti taky lekci č. 34 "Prorocká Zoo" :) přesvedč se sama :)

Lina: Tvé přesvědčení Ti neberu, ale neschvaluji ho :) všichni máme možnost si přečíst pravdu v Bibli :)

Azarel: Také bych Ti doporučila stejné stránky jako Nikitce :) jistě víš, že tou "šelmou" je myšleno papežství... a pokud ne, tak mrkni na odkaz, který jsem dala Nikitce, tam se vše dozvíš a možná budeš koukat, jak moc to všechno sedí...

11 Blanka Blanka | E-mail | 8. července 2007 v 23:23 | Reagovat

Ahojky :) tak chybička se vloudila :) satan svého přečinu nelitoval, jak jsem psala ve svém komentu :) mohl litovat až do doby, kdy byl Pán Ježíš ukřižován, ale pak už měl smůlu :) tedy... MÁ smůlu, byl poražen a nemá žádnou šanci zvítězit :) tak mi to promiňte, to škobrtnutí :) ale za zbytkem si stojím :) ať vás Bůh a Jeho láska provází :)

12 Blanka Blanka | 9. července 2007 v 18:22 | Reagovat

Můj pán je ježíš kristus vzývám jeho moc a sedm pekelských andělíčků a jejich křídla a peří at vás stráví démonický plamen padlých poslů sedmi božích planet a osmnácté hvězdy na níž sídlí můj pán ježíš kristu s a prorok mohamed

13 Blanka Blanka | 9. července 2007 v 18:22 | Reagovat

PADLÍ ANDĚL

27.5.2006 10:06 | ANDĚLÉ

PADLÍ ANDĚL

V křesťanském učení byla pýcha personifikována Satanem, protože právě za tento hřích ho bůh ponížil spolu s dalšími padlími anděli , kteří byli jeho stoupenci.Toto ponaučení se mohlo používat, jak učinil prorok Izajáš, ke kritice nadutosti vládců.

Děkuji Lukovi.

Komentáře

[1] morgause, 24.9.2006 18:37

hezký stránečky, ale měla bych jeden detail...prosím, padlý anděl, padlými anděly... Ale jinak to tu je vážně pěkný.

[2] Tribe, 20.3.2007 16:05

Zkus napsat PADLÝ ANDĚL-bude to vyzerat lépe.)

[3] Gamata, 28.3.2007 07:40

Tak, jako je americké padlí angreštové, prostě houba, napadající angrešt (tento výraz je správný, ač vyzerá-pardon-vypadá podezřele), zkráceně se také mezi zahrádkáři říká--padlí angrešt--(to padlí, jako to stavení), tak může být padlí anděl, lépe-padlí andělské, nebo i jinak, podle kraje a zvyků.

S padlími anděli jsem se ale taky nevyrovnal, nenašel jsem žádnou slovesnou variantu, ale možná, že nejsem ještě dostatečně vzdělán.Slibuji, že na tom budu pracovat.

Ovšem, pokud napíšu Satan, měl bych personifikaci Bůh napsat takhle. A takhle vypadá transkripce z aramejštiny(to je Ježíšův jazyk) pro jméno Izaiáš.

[4] Blanka, mail, 3.4.2007 14:03

Dobrý den, musím vám všem něco důležitého říci: andělé, ke kterým se obracíte NEJSOU andělé, kteří jsou v nebesích!!! Určitě jste už někdy slyšeli o padlých andělech, jedním z nich je i satan. Zní to možná velice neuvěřitelně a zavání to i fanatismem, ale je to tak, satan byl kdysi nejkrásnějším andělem, ale sláva mu stoupla do hlavy a on se vzbouřil proti Bohu a odmítl uznat jeho Syna, Pána Ježíše. Na svou stranu "přetáhl" mnoho dalších andělů. Začala válka v nebi, Bůh se svým Synem vyhráli a Lucifer (tak se satan jmenoval, než byl vyhoštěn z Nebe, znamená to Světlonoš) musel odejít. Až potom si uvědomil, co všechno ztratil a kál se, dokonce požádal Krista o odpuštění, ale i když to bylo Panu Ježíší moc a moc líto, tak už to nešlo vzít zpátky, Boží zákon je neměnný.

To satana rozlítilo a jeho nënávist k Bohu, Panu Ježíši a Božím zákonům vzrostla natolik, že už se neobával o svou existenci. Svým přívržencům řekl, že on bude s Bohem a Ježíšem válčit a zvítězí.

Tak to všechno začalo.

Snažně vás všechny prosím, abyste si uvědomili, že satanovým cílem není, aby z hodných lidí udělal zlé, ale aby je odvrátil od víry v Boha a Pána Ježíše!!!!! A to se mu tady povedlo!!! Prosím vás, uvědomte si to zavčasu, kdy je ještě možnost dát se tou správnou cestou!!!

Mluvím tady z vlastní zkušenosti, i já jsem se dala stáhnout satanem a uvěřila jsem v anděly... Stejně jako vy. A andělská magie opravdu funguje, ale jejím smyslem je, abyste se modlili k andělům a ne k Bohu!!! A to není správné!!! Nakoukněte prosím do knihy, ve které je pravda, totiž do Bible.

Apoštol Pavel ve svých listech píše (Koloským 2, 18; ČEP): <i>"Ať vám neupírá podíl na vykoupení nikdo, kdo si libuje v poníženosti a uctívání andělů..."</i>

<b>Snažně vás všechny prosím, odvraťte se od jisté smrti!!!</b>

Toto nejsou andělé Boží, ale padlí andělé, kteří byli vykázáni z nebe spolu se satanem! Vše je to jenom klam, jak vás odpoutat od Boha a jeho nesmírné lásky k vám. Velmi vás všechny miluje a přeje si, ať se k němu vrátíte. Věřte mi prosím... I já prožívala to, co vy, také jsem se zapletla se satanovými anděly, ale to už je pryč, našla jsem si lepší partu, která mi pomůže k životu a ne ke smrti.

A pokud jsem vás ještě doteď nepřesvědčila, přečtěte si prosím knížku od <b>Rogera J. Morneaua Cesta do nadpřirozeného světa.</b> Poznéte v ní, stejně jako já, jaké satan používá praktiky a že se to do všech detailů shoduje s vaší vírou v anděly. Je to tenounká knížečka formátu A5.

Prosím, zkuste si ji nějde půjčit a jeden večer se s ní posaďte do křesla, přečtěte si ji a zamyslete se.

Přeji vám všem spoutu Božího požehnání a ať vám Pán Ježíš pomůže najít tu správnou cestu. Není dlážděná úspěchem v práci, ani bezstarostným životem ve finančním zajištění, není široká, ale velice úzká. Avšak, když uvěříte v Pána Boha a Pána Ježíše, budou vás celou cestu provázet a pomohou vá překonat všechny satanovy nástrahy a léčky, protože Oni jsou mocnější než on. satan má před Bohem a Ježíšem strach, při vyslovení jeho jména uteče a všichni jeho padlí andělé s ním.

Zamyslete se nad tím, než zase budete prosit o pomoc anděly. Není snad lepší, když máte nějaký problém jít přímo k Nejvyššímu?

[5] MASAKER, 17.4.2007 21:59

konecne normalny clovek!!!! blanka.... vidim ze si krestanka ako ja a chapes otazky viery spravne... len tak dalej a napominaj nevedomych... toto su len deti ktore chcu nieco skusit ...ale to ich moze tak poznacit ze to budu lutovat!

rozmaznane male decka!!! a tento kokotsky blog!!!!

blanka drz sa!!!

nech BOH ZVITAZI !!!

[6] alokin, 1.5.2007 19:49

hehe, padlími:-D aspoň si to oprav, ne, když tě na to někdo upozorní!

[7] Nikitka, web, 1.5.2007 19:50

Blanka:hezká pohádka, ale jak jsi došla na to, že existuje bůh?

[8] Lina, 6.5.2007 12:59

Samostrejme ze Buh existuje,stejne jako nase Bohyne.Tady je videt jak je krestanstvi diskriminujici ostatni nabozenstvi,a ostatni bohy-nazývá je ďábly a dílem satanovo,narozdil od pohanství. Kdo si precte knihu Mlhy Avalonu,pochopí,a dá se na správnou cestu. Je to můj názor,a moje přesvědčení,proto nechť stojí Paní při vás..

[9] Azarel, mail, http://Azrael.wbs.cz, 16.5.2007 07:59

Budu ti muset odporovat protože Satan nebl sražen. Byl to Lucifer koho srazil Archanděl Michael. A on pak za pomocí Sanat stvořil tzv. peklo.Můžeš si to přečíst i v Bibli. Kniha Zjevení sv. Jana kapitola Šelmy vládnou světu. Jsou tam popsáni všichni tři. Satan, Lucifer i Antikrist.

[10] Blanka, mail, 21.5.2007 13:48

MASAKER: Díky za podporu, ale místo toho, abys psal, že jsou to rozmazlené děcky, neměl bys jim měl spíše ukazovat tu správnou cestu a nelámat nad nimi hned hůl ? :)

Nikitka: Můžu Tě ujistit, že to, co tady píšu, není žádná pohádka. Můžeš si vše ověřit v historii, do jaké míry se proroctví vyplnila. tady je odkaz na stránky, kde si můžeš vše přečíst :) je to psáno přístupnou formou :) http://www.tagnet.org/cyberspace/Lessons/Truth-19/czec1-19.html

je to lekce Danielova socha :) doporučuju Ti taky lekci č. 34 "Prorocká Zoo" :) přesvedč se sama :)

Lina: Tvé přesvědčení Ti neberu, ale neschvaluji ho :) všichni máme možnost si přečíst pravdu v Bibli :)

Azarel: Také bych Ti doporučila stejné stránky jako Nikitce :) jistě víš, že tou "šelmou" je myšleno papežství... a pokud ne, tak mrkni na odkaz, který jsem dala Nikitce, tam se vše dozvíš a možná budeš koukat, jak moc to všechno sedí...

[11] Blanka, mail, včera 23:23

Ahojky :) tak chybička se vloudila :) satan svého přečinu nelitoval, jak jsem psala ve svém komentu :) mohl litovat až do doby, kdy byl Pán Ježíš ukřižován, ale pak už měl smůlu :) tedy... MÁ smůlu, byl poražen a nemá žádnou šanci zvítězit :) tak mi to promiňte, to škobrtnutí :) ale za zbytkem si stojím :) ať vás Bůh a Jeho láska provází :)

[12] Blanka, dnes 18:22

Můj pán je ježíš kristus vzývám jeho moc a sedm pekelských andělíčků a jejich křídla a peří at vás stráví démonický plamen padlých poslů sedmi božích planet a osmnácté hvězdy na níž sídlí můj pán ježíš kristu s a prorok m

14 Blanka Blanka | 9. července 2007 v 18:23 | Reagovat

vzývejte proroky a oni vám odvědíčí

15 draven draven | 10. července 2007 v 20:18 | Reagovat

Blanka:  nevim jak zacit, mm snad to nekdo pochopi i pres moji obtiznost vyjadrovat se slovem, ale nekdy me z vas lidi mrazi, ze zijem ve stejnem svete, snad je to kvuli rovnovaze a aby se neco delo...  ty jsi uz podle par radku3.4.07 hodny clovek, je to mily prispevek do tak zajimaveho sveta lidske energie. Ale i takova tva zarputilost ve sledovani vlastniho cile, muze prerus, mm... Precetl jsem si i tu lekci z tveho odkazu, kt by the way obsahuje histor chyby, cimz podtrhuje svou slabost. Nebudu ti nic radit, jako to delas ty jinym, sice jiste z dobrym umyslem, ale stejne nekam kde pravda není., svest od vlastni rozumove uvahy, kt v sobe kazdy muze mit. (EU)

  Jako napriklad ten pod jmenem masaker, ktery o jinych mluvi ve zlem, vsak mluvi i o sobe ve stejne veci, proste veri v neco co mu jini ponukli, navic vsak s navysenim pychy a odsouzenim a to jsou prave ty vlastnosti, ktere existuji, kterymi vsichni disponujeme a muzeme s nimy vladnout, ale malokdo si to uvedomuje a pomiji je.

Taci si v davu dodavaji sily a v pokrocilem stadiu se jedná o mld lidskych mas, kdy ve jmenu viry zabijeji nevinne lidi. Pritom se jedna pouze o utopii, která muze bez ohledu nicit vse dobre a vznesene.

  Kdysi davno vznikla nabozenstvi, napr jiz zminene katolictvi, kdy na zaklade touhy lidem dat zákony, aby lide mely rad, jak spravne zit a jsou zvlast urceny pro skupiny, ktere jsou nachylne ke spatnym zpusobum. S nimy se neda nic delat a je to tak spravne, dostavaji co potrebuji,jisty druh represe. A predevsim pokud se jedna o chude vrstvy, které krom viry nic nemaji, pak je to pro ne i symbolem utechy, smireni ap.to vse beru jako pozitivni smysleni.

  Pokud se ale tato moc dostane do rukou fanatiku, kteri veri v jakekoliv bohy a ne v sebe samotneho ve vztahu k okoli a svůj postoj k jinym lidem vnimaji jen prostrednictvim toho co jim prikazuji falesni bohove, a disponuji moci, jak recnickou, intelektualni nebo predevsim fyzickou, vytvari vlastni zakony a poradky pomoci zmanipulovane spolecnosti, takovym zpusobem ze je to az zajimave.

  Nebudte tak povrchni, nerozebirejte uvahy postavene na nabozenstvi - treba odkaz na sochu predpovidajici budoucnost veku, je to jako vtip ktery se da stavet na vsem a tolika priklady se da vyvratit. Jaky by to asi melo smysl pro cloveka, kdyby ted prislo bozi kralovstvi a vse zachranilo. K cemu je priprava na spasu, je to hloupe a povrchni a pokud existuje sila, vami oznacovana bohem, urcite nebude pozadovat vasi uctu a vykupovani, ani se nebude sklanet k pomste, ba dokonce se nazyvat panem pomsty jak se pise v Koranu.

  Zivot je nase zkouska, je to peklo i raj. Mozna byste se mohli divat primo na tento svet, je tak rozmanity a tolik toho nabizi, vsechno ma svuj smysl, kazdy ma svuj ukol, jedni musí zemrit, aby jini mohly prijit a dat jistotu tem kteri ji potrebuji. Vim ze to asi nebude nic pro vas a nepochopite to, cim muzete vladnou v sobe. Ale proste vam to chci rict.

  Vy lide jste nekdy zvlastni a jestli se mne budete ptat co tady na blogu delam? - carodejnictvi z pohledu nekter mladych lidi ma v sobe o tolik vic nez stara zdegenerov nabozenstvi, veri v prirodu, jako zakladni vyrovnany element.

Sam mam rad gothiku a libi se mi prezentace kouzel, protoze energie existuje a to cele je proste sexy, co vic k tomu rict. Vazim a uzivam to co doopravdy je. Jen dulezity je pristup. Vse ma sve stranky.

mmm

16 Hagen Hagen | 16. července 2007 v 18:44 | Reagovat

Dravene přestože nečtu příliš čatso dlouhé komentáře ten tvůj jsem přečetl a zjistil jsem že jsi velice moudrý člověk a asi ten s názorem tomu mému nejvíce podobným.V jaké sůře Koránu se píše o duchu pomsty?,korán jsem se abych pochopil myšlení Islámu pokoušel naučit nazpamět ,ale moje skromná pamět nestačila.Celý svůj život se snažím porozumět věřícím  a porozumět hlouposti zabíjení džhihádu,křížových výprav atd.

17 Hagen Hagen | 16. července 2007 v 18:50 | Reagovat

moje přirozená vzteklost mi nedovoluje číst komentáře blanky,připomínající mi proslovy Ajatoláha Chomejního,nebo Usami bin Ladina.Nic ve zlém blanko ,ale jako ty jsi boží fanatička(žrejmě muslimka nebo křest'anka) já fanaticky věřím ve svou myšlenku a kdybych přečetl nějaký tvůj komentář podrobněji zřejmě bych poškodil monitor počítače nebo něco jiného.

18 Pierre Pierre | Web | 9. srpna 2007 v 10:55 | Reagovat

Myslím, že není zas tak důležité, co je a co není skutečné. Reagujitak na  Blančiny komentáře. Ano, Blanka má svým způsobem pravdu, vlastně ji má úplně. Problém je ovšem v tom, že to, že jsou její tvrzení pravdivá, takříkajíc platí pouze pro ni. Nebo spíše v její hlavě. A tak to asi má být. Je vlastně úplně k ničemu uvažovat nad tím, co je a co není skutečné....reálné. Každý člověk si svoji realitu vytváří (teda alespoň v té mé XD ) tím, v co věří.

A tak se ani já nemůžu ubránit myšlence, že je Blanka náboženská fanatička.... Ale ať si je. Jen doufám, že bude natolik moudrá, aby si uvědomila, že ačkoliv je pro ni víra velice důležitá, je ona sama také pouze člověk. A tak by se neměla pokoušet vtloukat ostatním, podle ní sešlým ze správné cesty (nebo spíš těm, co z oné úzké cestičky spadli do nějakého kaňonu či propasti), svoji "pravdu".

...

Já jsem Wiccarián (nebo Wiccan...je to vlastně jedno) a chtěl bych vám říct (nebo spíš napsat), co mi nejvíce vadí na křesťanství. Je to to neustálé zosobňování zla v podobě Satana, Antikrista, démonů a jiných potvůrek. Věřím totiž v to (jako většina Wiccariánů), že vše má svoji světlou i temnou stránku. Dávat zlu jméno a oddělovat ho od dobra pro mne znamená něco jako ho vytvářet. Pokud jste někdo wiccarián, asi jste už četli knihu od Silver Raven Wolfové (zvláštní jméno) "Kniha stínů pro Vědmy a Čarodějnice". Píše tam, že její dcera (také wiccariánka) v jednom interwiew na dotaz "Vzýváte Satana?" odpověděla "Ne, nejsem tak hloupá."

..........................................................................

Teď trochu odběhnu: Není zvláštní, že se kniha jmenuje "...pro Vědmy a Čarodějnice", když je to kniha pro lidi, kteří chtějí k Wicce konvertovat? Wicca přece nediskriminuje jedno pohlaví. Já vím, že je to asi jen marketingový trik, aby se to líp prodávalo - "Vědmy a čarodějnice!" mlaskosni =) Knížka je to dobrá, ale stejně ... jak byste nazvali muže vědmu? Vědmák? Nebo snad Vědmoň?

19 Pierre Pierre | Web | 9. srpna 2007 v 10:55 | Reagovat

Ať Vás Pán i Paní ochraňují. =)

20 Joieek Joieek | E-mail | 18. srpna 2007 v 17:43 | Reagovat

Jen me zajimalo co si lidi mysli o nabozenstvi prisel sem na to ze vase nazory sou ruzne a je to pomerne diskutabilni a zajimave tema..Ale co jsem zjistil?  ted sory za moje vyrazi ale ste vsichni co verite v satana nebo boha kryplove a kreteni zasrany!!!!!!!!!!Teda sory nejste jen si verte kdyz verite tomu ze vam to pomuze nebo vas to najak povznese..Jednou sem cetl tohle optimista veri v boha pesimista veri v satana a realista se uci strilet!!!!!Jenze vi kreteni fanatici zabijitelidi kvuly picovynam!!!Buch ani raj ani satan ani peklo neexistujou!A myslete si o me co chcete...tak se mi ulevilo reakce na muj koment prosim piste na mail pac na tenhle blog uz nejdu..ani na zadnej fanaticky zamerenej!Ale jinak je to peknej blog...Cus Joieek  8-)

21 Pierre Pierre | Web | 19. srpna 2007 v 15:11 | Reagovat

No nevim, jak člověk, kterej nevěří v nic pozitivního může mít nějakou radost ze života Joieeku, nicméně, žádnýho člověka jsem zatím ani nezabil, ani tak učinit nehodlám... a pokud se jedná o můj pozdrav  "Ať vás Pán a Paní ochraňují", jedná se vlastně o přání, abyste měli dostatek životní energie, páč Oba představují (teda aspoň pro mě) přírodu, ze které vše vzniká (tedy i My)....takže nevím, co na tom není realistického..... Mimochodem, Joieeku, to ty jsi tady jeden z mála fanatiků. Alespoň tak působíš...

22 tomasurbi tomasurbi | E-mail | 6. září 2007 v 12:30 | Reagovat

Přečetl jsem si příspěvky a nevím co si mám myslet. Lucifer je dle mého v překladu syn jitřenky a satan se mu začalo říkat až byl vyhnán z ráje. Nejsem věřící, ale uznávám morální odkaz křesťanského desatera a že vyšší moc existuje, můžeme ji říkat třeba bůh. Ale kdybych přistoupil na přesnou, blankou popsanou , podobou bible o padlých andělích, musel bych uznat, že Satan je frajer. On totiž Lucifer slibuje úspěšný pohodlný život plný sladkých pokušení a Bůh na  všechny už pár tisíc let sere, teda jestli dění na zemi opravdu dozoruje. Jediný protiargument je v tom, že po smrti nepřijdu do nebe, ale do pekla. Bohužel nevím jaký je v tom rozdíl, když si budu myslet že Dante je pošuk.

23 Fallen - Angel - Fallen - Angel - | E-mail | 24. září 2007 v 20:22 | Reagovat

Musel jsem se smát, když jsem si četl článek tady Blanky a Masakra ...

Jak můžete vědět, která víra je ta pravá? A to že jste se obráti zrovna na tu absolutně nejméně pravděpodobnou mně docela i zaráží. Jak můžete vědět, že nejsou pravdová třeba učení starých keltů... Děláte chybu, když se obracíte na jednu jedinou víru.Jsou ji desítky a na každé, každé z nich je něco dobrého... dokonce i na satanismu.

Toť můj názor.... jestli semnou nesouhlasíte,tak máte smůlu, je mi to jedno... vy nemáte právo soudit ... já tady jen udržuju rovnováhu.

PS: OPRAVTE někdo konečně ty Padlí anděly... bo někoho budu muset vyfackat.

24 Hana Juřičková Hana Juřičková | E-mail | 26. října 2007 v 12:08 | Reagovat

Vážení,je třeba si uvědomit,že andělé jsou a ti,co operují Bibli,tak ať jsi jí pořádně přečtou.O andělích se tam píše a také o tom,že pomáhají lidem,dávají lidem zprávy.Na druhou stranu víra v Pána Ježíše-Boha je ta nejkrásnější víra na světě.On je počátek všeho,je živý a jeho energie,jeho láska,jeho síla,vedení,požehnání od něho,odpuštění,volání jeho srdce-to je velký dar a každý to nevnímá.

On je jediná cesta,prošla jsem otřesy a z vlastní zkušenosti vím,že u něho je zklidnění a odpočinutí.Každý ,kdo chce,tak ho dříve ,nebo později uslyší srdcem.Neodsuzujme někoho,kdo hledá.Hanka.

25 Blanka Blanka | E-mail | 7. prosince 2007 v 8:19 | Reagovat

Hanko :)

souhlasím s Vámi, že andělé EXISTUJÍ :)

ale pokud Bibli znáte - a z Vašeho příspěvku vyplývá, že ano - tak také víte, že se k satanovi (to byl ještě v nebi) přidali i někteří andělé a ti pak byli spolu s ním vyhoštění z nebe, tj. svrženi na zem.

"A veliký drak, ten dávný had, zvaný ďábel a satan, který sváděl celý svět, byl svržen na zem a s ním i jeho andělé." (kniha Zjevení 12,9)

Modleme se za všechny, kteří hledají, aby našli pravdu :)

Blanka

26 Hana Juřičková Hana Juřičková | E-mail | 7. prosince 2007 v 9:53 | Reagovat

Milá Blanko,souhlasím s Vámi.Démoni s mohou převlékat za anděly.Opakuji znova-jen modlitby k Pánu Ježíšovi jsou ty správné.Na mně démoni útočili ,proto vím,že jedině modlitby k Bohu pomůžou.Já jsem slyšela volání Ježíše srdcem a vím,že je živý.Jen si myslím,že je mezi námi spoustu lidí,kteří hledají a nemá cenu je do něčeho nutit,co sami nechtějí.Kdo má srdce otevřené a citlivé,tak Pána Ježíše jistě uslyší.Mějte se pěkně.Zdraví Hanka.

27 Blanka Blanka | E-mail | 10. prosince 2007 v 12:47 | Reagovat

V tom s Vámi nemohu, než souhlasit :) jen jsem všem chtěla nabídnout informace, aby se mohli rozohdnout sami :)

je to ten samý princip, jako kdyby jste jako první zjistila, že se blíží obrovský požár a nikomu o něm nic neřekla, protože pak přece každý ucítí kouř a uvidí plameny.

Jenomže to už bude pozdě...

A tak i já chci upozornit na andělskou magii, aby lidé měli možnost uniknout zkáze :)

přeji krásný den :)

Blanka

28 Blanka Blanka | E-mail | 10. prosince 2007 v 12:51 | Reagovat

Jště malinký dodatek :) píšete, že Ježíšův hlas uslyší každý, kdo má srdce otevřené a citlivé :) to je pravda, ale ne všichni jsou takoví :) vlastně se mi zdá, že docela dost lidí má srdce jako kámen vůči Bohu... :(

a proto bychom jim měli my, kteří už jsme Boží lásku pocítili a uvědomili si, co pro nás udělal, pomoci na jejich cestě a říct jim, co mohou získat :)

nebo si myslíte, že ne? :)

Blanka

29 tomasurbi tomasurbi | E-mail | 16. prosince 2007 v 20:03 | Reagovat

Milá Blanko, znám člověka, který Vaši pomoc nezbytně potřebuje. Myslím, že rozhovor s Vámi je jeho jediná šance. Zajděte si prosím k němu povykládat. Jmenuje se Chocholoušek. Tomáš

30 nikdo nikdo | 29. února 2008 v 22:21 | Reagovat

hele blanko nemusis tady vsem hned psat o krestanstvi atd. a stejne ja si myslim ze zadnej buh neni a ze je jenom zlo a dabel

31 mirka mirka | 14. června 2008 v 17:03 | Reagovat

trochu to s tím bohem přeháníte, ne? vy jste ho viděli nebo co? tohle je super stránka - až na ty chyby, takže nesmylsy o bohu si běžte psát jinam!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.